Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Sajuuk's Wrath
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gość






 PostWysłany: Czw 22:25, 28 Sie 2008    Temat postu: gff Zmień/Usuń ten post Back to top

A co to są za inne działa w Gwieździe oprócz jonówek ? Jakoś nie zauważyłem, żeby w bitwie zostały użyte.

Co się najbardziej opłaca budować- krążki, czy niszczyciele plazmowe ?
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 22:59, 28 Sie 2008    Temat postu: Back to top

To źle patrzyłeś - statek wyposażony jest w czterolufowe działka plazmowe, które całkiem nieźle radzą sobie z fregatami Smile. Ale strzelają tylko do góry, więc może dlatego ich nie zauważyłeś.
Odnośnie niszczycieli - plazmówki to takie większe bombowce, są dobre do capitali, ale z fregatami i mniejszymi sobie nie radzą.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pią 13:39, 29 Sie 2008    Temat postu: hgfhfh Zmień/Usuń ten post Back to top

Niezależnie od ostatecznej wersji, tego moda sobie zachowam.
Przechodzę kampanię, Wrota Balcory- 6 Gwiazd z włączonymi polami kontra ~50 CFR- nic nie mogą zrobić. Podobnie rakietki krążownika.
Chyba jedynym zagrożeniem dla Gwiazdy są myśliwce i korwety- tylko od nich cokolwiek obrywałem.

Dzięki !!!
Bez Twoich statków nie dałbym rady przejśc misji z uwolnieniem Sobana.


Czy planujesz stworzenie jakiejś nowej platformy dla Hiigaran, np. plazmowej ? Bardzo by mi się przydała.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:41, 29 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 17:34, 29 Sie 2008    Temat postu: Back to top

No wiesz co, jak możesz tak bezcześcić HW2 bleh. Kampanię się przechodzi bez modów . Ale spox, głowy za to nie stracisz.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pią 18:42, 29 Sie 2008    Temat postu: fdgf Zmień/Usuń ten post Back to top

Oczywiście to tylko mały rekonesans xD

Normalnie kampanii nie daję rady przejsć przez ograniczenia produkcji. 2 krążki, 5 niszczycieli- to maleńka flotka.
W skirmish mam zwykle 15-20 krążków, full fregat, itp, po czym rozwalam całą mapę. ( w rozgrywce 1na2 na średnim poziomie trudności)
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 20:50, 29 Sie 2008    Temat postu: Back to top

To znieś ograniczenie, napisz na gadu to ci powiem jak to zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 12:31, 30 Sie 2008    Temat postu: Back to top

Mad Chamstwo, jak można kampanię na modach (chyba że to kampania z modu Smile ) Ja włączyłem kampanię w modzie tylko dlatego, bo tylko w kampanii wróg ma już gotową flotę do zniszczenia.

Zainwestuj w słownik, co ?

BL


Very Happy mnie uczyli inaczej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 16:13, 02 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Pon 21:21, 01 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Eeee?! Tp można przechodzić na modach kampania?! o lol :|

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Solskier
Great Daiamid
<b>Great Daiamid</b>


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kharak

 PostWysłany: Pon 21:48, 01 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

piter555 napisał:
Eeee?! Tp można przechodzić na modach kampania?! o lol :|



no wlasnie;P myslalem ze jak sie ma zaladowanego moda to kampania jest niedostepna;)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 22:07, 01 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Mam pomysł - może najpierw sprawdźcie a później dopiero głoście herezje xD.

Edit:
Dawno nie było nowych modeli - więc kilka dni temu zacząłem tworzyć model bombowca Wink - oto efekty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie posiada jeszcze kabiny, nad nią pracuję.

I do tego myśliwiec stealth, uzbrojony w rakiety dalekiego zasięgu, używany do cichego ataku na placówki przeciwnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 14:23, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 16:50, 08 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

-efektywność efektywnością ale ja tam nigdy nie zrozumiem po co dajecie skrzydła...
-czy przypadkiem myśliwiec nie ma wlotów powietrza (czy na jakiś inny gaz) !?!
-fajnie by było gdybyś nie doprowadzał do paradoksów typu: "czemu rakieta z myśliwca (na pewno minimalna w porównaniu z innymi) leci tak daleko/dalej niż inne/zadaje aż takie obrażenia ???" Nie oczekujmy cudów, taka rakieta (czy wiele rakiet) nie zaszkodzi niczemu większemu niż zbieracz, no może korweta. Choć raid takimi myśliwcami na zz na pewno byłby nieznośny. Ok zawsze można dodać jakieś nuki, ale postaraj się by rakieta była wtedy wolniejsza, mniej zwrotna itp.


Tak se myślę, bo wiecie że każda jednostka w hw ma jakieś konkretne + i -, kazda jest na cos dobra. Myśliwce mogłyby się charakteryzować tym że ich rakiety, mimo małych obrażeń, są extremalnym testem dla obrony przeciwrakietowej na wrogich okrętach. Szybkość + ilość, to by mogło być ok.


No i przy okazji mógłbyś stworzyć jakąś jednostkę (ja w tym najlepiej widzę fregatę lub coś pokroju DD (albo CC) ale żeby miało wyraźnie zarysowane duże magazyny) która specjalizowała by się w spawnach rakietowych. Idealna na przeciążenie obrony przeciwrakietowej. Wyposażona w 4-5 rodzajów rakiet (po 1 do każdego rodzaju okrętów + POZERY). Brzmi znajomo? No cóż rakiety wyposażone jedynie w napęd są znacznie tańsze niż ich poprawne odpowiedniki (myślę że koszt 1 zmieścił by się w 500.000 $, no może 1.000.000 $.). Czyli właściwie powstała by jednostka bardzo uniwersalna, dobrze sprawdzająca się w dużych bojach. Więc tak na prawdę powinna mieć swoje gabaryty, magazyny wielkości 2 połączonych silników CC + pare wyrzutni na przodzie.

Dodatkowo mozna by zrobić jej mały odpowiednik strzelający tylko POZERAMi lub POZERAMi i małymi nukami. Fregata by na to pasowała.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 16:56, 08 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

W przypadku bombowca są to radiatory a nie skrzydła, a myśliwce mogą latać w atmosferze, to samo tyczy się silników, ponieważ ten myśliwiec posiada silnik hybrydowy Wink. Co do rakiet - myśliwce będą dostępne w jednej, albo dwóch misjach (w ilości zaledwie kilku jednostek), do ataku na pewną stację kosmiczną, trochę nie to miałem na myśli co sugerujesz, ponieważ same rakiety będą miały typowy zasięg, jednak nieuszkodzony myśliwiec będzie praktycznie niewidoczny dla wroga bez specjalistycznych sensorów (które trzeba będzie zniszczyć heh). Wysyłanie samych myśliwców na krążownik mija się z celem - większe statki u nas mają dobrą obronę przeciwlotniczą i przeciwrakietową Smile.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pon 17:02, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 18:48, 08 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Ja osobiście uważam że pozery nie będą potrzebne. Dwa razy więcej danych a nie działa na CPU Smile .

Może ja się pochwalę troszkę? Cool
To mój okręt flagowy "Błękitna Strzała" (chyba nie będzie w kampanii, ale pobawić się nie zaszkodzi)

Przód
[link widoczny dla zalogowanych]

Tył
[link widoczny dla zalogowanych]

Ogólne Dane:
- 600 Stacjonarnych lekkich dział plazmowych po obu stronach (strasznie dużo, ale liczyłem i zmieściło się)
- 12x20 Wyrzutni torpedowych
- 6 Ciężkich Wyrzutni Torpedowych (z przodu)
- 53x2 Działka pulsarowe (przeciwmyśliwskie)
- 4 gniazda modułowe
- Wieżyczka dział jonowych
- Doki dla myśliwców i korwet
- dosyć potężne silniki (długo się rozpędza, ale po minucie może osiągnąć prędkość korwety)

Potężny statek. Ale także na swoje słabe punkty. W środku statku znajduje się reaktor, osłaniany przez tarcze. Wystarczy zrobić nalot bombowy na reaktor. Po uszkodzeniu działa plazmowe i torpedy wyłączają się, reszta chodzi na reaktorze silnikowym, dlatego także prędkość zostanie zwolniona. Wtedy można zrobić nalot cięższych jednostek i po problemie Smile

Jeżeli chodzi o paradoksy kreeschera:
Wyrzutnie torpedowe posiadają specjalny rodzaj tworzenia torped. Otóż daleko po za pole bitwy stacjonuje orbitalna baza w której są budowane torpedy. Stamtąd za pomocą hiperprzestrzeni (korzystajmy z technologii) trafiają do wyrzutni, aby zostać wystrzelone. Dzięki temu oszczędza się dużo miejsca, ale gdy nie ma w statku dostatecznie dużo energii nie mogą działać. Pozostałe rzeczy mają chyba wystarczająco dużo przestrzeni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pon 18:51, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 19:39, 08 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Kur*** nie wiedziałem, że tych dział jest aż tyyyyyyyyyyle! 600? Naprawdę tyle tam wsadziłeś? Niezła praca z hardpointami xD.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 20:46, 08 Wrz 2008    Temat postu: fgfhfghgfhf Zmień/Usuń ten post Back to top

Super ten statek !
Szczególnie podoba mi się tył- extra silniki.

Czy ten reaktor będzie można naprawić zbieraczami ?

Co myślicie o osobno zasilanym module hiper (do ucieczek) ?

DolphinX, kiedy planujesz zrobić kolejną wersję moda ?
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 20:53, 08 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Mówiłem, gdy skończę przynajmniej część modeli (wraz z teksturami, np. same lekkie jednostki Smile).

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 14:38, 09 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Dzięki za taką opinię Smile

Małe wyjaśnienie odnośnie ilości działek:
Jak widzisz DolphinX jest lewa i prawa strona. Każda strona ma trzy piętra a każde piętro jest podzielone na część przednią i tylną. W każdej takiej części znajduje się 50 działek. 50*2*3*2=600 Jeszcze ich nie ma, HW2 nie chce modelu wczytać. Zanim statek pojawi się w grze minie jeszcze ok. tydzień pracy.

Dobry pomysł ze zbieraczami, nie wiem tylko czy silnik Hw2 ma taką opcję


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 14:43, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Śro 15:34, 10 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

Nooooo....chłopaki nie nudzicie się TEn statek jest jest za****sty!!!!! Myśliwiec i bombowiec też bombowe Z niecierpliwością czekam na wersje beta bodajże modu

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 19:48, 12 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

I kolejny statek, tym razem krążownik desantowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Statek wsparcia, uzbrojony we wzmocnione pulsary, odpędzające wrogie myśliwce, ale potrafiące też dokopać fregatom tylko po to, by przewożone przez niego fregaty desantowe (hangar na 5 jednostek) mogły przeprowadzić udany atak na statek przeciwnika Smile.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
pypcioman
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lochy ratusza

 PostWysłany: Pią 22:50, 12 Wrz 2008    Temat postu: Back to top

a czemu tak mu dziób pikuje ?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 11 z 16

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach