Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Sajuuk's Wrath
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 17:48, 18 Lut 2008    Temat postu: Back to top

ViveX napisał:
Włącz to swoje GG bo już do ciebie pisałem.




Nie jestem w domu, nie na swym kompie, nie mam tu gg, i pisze w pospiechu. Jak pojutrze wroce do domu to se pogadamy heh


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 18:15, 18 Lut 2008    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

A tutaj SS twojej fregaty rakietowej. Troszke podrasowana... Patrz na Def i Speed razzP
[link widoczny dla zalogowanych]
 
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 18:38, 18 Lut 2008    Temat postu: Back to top

180 prędkości
351 ataku
25000 pancerza



ekhm...

nie no wiesz... to raczej nie jest elitarna jednostka. Patrząc szczególnie np na taką normalną fregatę desantową Vygrów za 700 lub 800 jz...

311 prędkość
32000 pancerza

a ataku 351 ma zwyczajna cfr.

Wiesz jeśli to ma być elitarna jednostka, z jakąś historią to powinna być dopieszczona na maxa. Przynajmniej w 1 kierunku.

I tak ja bym dał takie jednostki
460 prędkość (potężne silniki plazmowo nHmc z nićmi poleryzacji jonowej)
25.000 pancerz (ultra lekkie tworzywo kadmowo annitropowe)
411 atak
-zwiększyć szybkostrzelność kosztem mocy ataku. W sumie nawet mocno bym zmniejszył atak.
-Zwiększyć za to zasięg na około 1.4 zasięgu niszczyciela Hiigaranskiego.
-zwiekszyc predkosc rakiet o ile to mozliwe.

To tylko propozycje. Moglbym sie tym mocniej zajac jak wroce do domu. Moze nawet textury zrobie dla rakiet itp. cos sie wymysli.

Ps chyba ze to bedzie jednostka ktora bedzie mozna produkowac masowo. Bo ja myslalem ze to bedzie jednsotka jedyna w swym rodzaju, tylko raz wykorzystywana w fabule. Czyli ze ograniczenie bedzie wynosilo 1 jednostka...



PS2
Dobra, Wroce do domu to sie wszystko zrobi teraz to takie gdybanie...


PS3
heh jak wroce do domu to sobie zrobie moj statek xD
Tu on jest...
http://www.clanpsf.fora.pl/wolna-dyskusja,7/fotogaleria-ogolna,496.html#4260


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Pon 18:50, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 18:48, 18 Lut 2008    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Jak wrócisz dorób pliki. Twoja fregata bedzie unikalna - będzie tylko w 1,2,3 misji oraz w ostatnich jako Kapitan Floty. Smile
 
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 18:54, 18 Lut 2008    Temat postu: Back to top

ViveX napisał:
Jak wrócisz dorób pliki. Twoja fregata bedzie unikalna - będzie tylko w 1,2,3 misji oraz w ostatnich jako Kapitan Floty. Smile



już się boję o to co się będzie z nią działo w międzyczasie tych misji heh


Nie znam sie ani na programowaniu ani dokladnie na grafice ale cos wykombinuje. Zainstaluje te programy do modyfikacji i zobacze co bedzie...

wyzej podalem linka do mego dawnego statku. postaram sie tez zrobic cos na jego wzor .

A na razie - bez odbioru, ide sobie


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 20:29, 18 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Kreescher, ja chciałem ci podrasować fregatę, ale ViveX kazał zwiększyć tylko pancerz i szybkość !

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 22:12, 18 Lut 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Kreescher, ja chciałem ci podrasować fregatę, ale ViveX kazał zwiększyć tylko pancerz i szybkość !


ja mu dam XD

jak tylko przyjade do domu to zrobie tak ze na jej szczycie zamontuje dzialo takie jakie ma korweta pulsarowa. heh I cos tam jeszcze. ale oczywiscie bedzie mosiala ona byc zbalansowana. Zajmijcie sie teraz czyms innym a jak ja wroce to pogadamy.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 23:00, 18 Lut 2008    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Kur... kresch... wiesz ile to trwa? Ja 2 dni czekałem na Srebrną Gwiazde... Ale ok... Jak zrobisz to za nas Smile
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 13:21, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Pare fotek z walki Srebrna Gwiazda vs Krzyżowiec (ja sterowałem Gwiazdą, CPU Krzyżowcem):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wynik - zadziwiający - wygrała Gwiazda, choć uszła z tego z poważnymi obrażeniami (<5 % życia). Ale gdybym to ja sterował Krzyżowcem, to bym wygrał Smile. Zaatakowałbym najpierw generator osłon Gwiazdy, później poszło by bez problemu.

PS. Fregata Bojowa Kreeschera, trochę podrasowana. Teksturki chciało by się zmienić, co? Nie ma problemu .
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 13:23, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 13:45, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

ty juz cos zrobiles z tym moim okretem? Jakis taki dlugi jest heh Fajny ! Wydłużyleś go?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 15:52, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Niee, to normalna cyfra jest Smile. Jak będziesz na GG to ci podeślę teksturki rakiety i fregaty, pozmieniasz sobie co tam chcesz, jeśli chcesz oczywiście razz.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 15:57, 19 Lut 2008    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Wkurzyłem się Krescheer! Giniesz w 3 misji! Kadeshi cię nisczą!
 
JACKE
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 21:56, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Czy MS nie powinien mieć polka siłowego z turbo śmigiełkiem napędzanym dynanem od roweru "Ukraina"? Karburator z intercoolerem też by sie przydał

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JACKE dnia Wto 22:08, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 22:15, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

nie no jak gine to sie tak nie bawie, zrobie wszystkie texturki na rozowo a rakiety beda mialy 10000000 ataku Zły


choc zawsze moglem ginac w pierwszej misji... jak mi zrobisz efekcirska smierc w obronie glownego statku w hwale i honorze to czemu nie xD


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
pypcioman
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lochy ratusza

 PostWysłany: Wto 23:37, 19 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Kreescher napisał:
efekcirska smierc w obronie glownego statku w hwale i honorze to czemu nie xD

ehh , idealista


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 13:58, 20 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Ach te niezgłębione tajemnice gry . Patrzcie co znalazłem, szukając pewnego opisu Smile
2044 System Działa Ciężkiego
2045 Broń przeciw Korwetom
2046 Działko rakietowe
2047 Broń przeciwmyśliwska
Ta broń nigdy nie była wykorzystana, a mimo to jest w plikach. Znalazłem też wieżyczkę pulsarową, jako podsystem wewnętrzny okrętu:
2024 Wieżyczka Pulsarowa
2025 Broń do walki z Korwetami
i działko kinetyczne:
2028 Działko Kinetyczne
2029 Broń przeciwmyśliwska

Edit: Znalazłem podsystemy dział kinetycznych (to do nich są nazwy 2028 i 2029) dla hiigarańskiego BC. Twórcy jednak woleli wmontować działa na stałe w model okrętu.
Edit2:
5713 Wieżyczka Działa gotowa.
5714 Wieżyczka Działa Jonowego gotowa.
Czyżby twórcom zabrakło czasu na stworzenie modularnego systemu uzbrojenia?
Edit3:
5706 Fregata Wsparcia gotowa.
5666 Sekcja Zaawansowanych Statków Głównych na Statku Matce atakowana.
Znalazłem też coś bardzo interesującego (pochodzi z tekstów menu czynności specjalnych):
2771 ATAK KAMIKAZE (%s)
Jak widać, twórcy chcieli wprowadzić dużo ciekawych możliwości Smile. Także trybów gry miało być dużo więcej:
3200 Tryb gry
3201 Normalny
3202 Zniszcz Statek Matkę
3203 Deathmatch
3204 Dowolna gra
A tu teksty stworzone tylko do testów:
//test options for doNothing.lua
5000 Ilość koronek
5001 Brak
5002 Kilka falbanek
5003 Lamówka z koronki
5004 Gacie z falbanką
5005 Koronkowe pantalony nocne
5006 ILE MASZ FALBANEK PRZY MAJTKACH

5010 Poziom zadowolenia
5011 W depresji
5012 Przygnębiony
5013 Podekscytowany
5014 Oszalały
5015 JAK BARDZO CHCESZ GRAĆ W TĘ GRĘ

5020 Zasięg zaćmienia
5021 0,000000001
5022 0,00000001
5023 0,0000001
5024 0,000001
5025 0,00001
5026 0,0001
5027 0,001
5028 0,01
5029 0,1
5030 1,0
5031 10,0
5032 100,0
5033 1000,0
5034 10000,0
5035 100000,0
5036 1000000,0
5037 10000000,0
5038 100000000,0
5039 1000000000,0
5040 10000000000,0
5041 SKALA POWIĘKSZENIA

5050 Ryzyko
5051 Śmiertelnie poważny
5052 Chłodny
5053 Złośliwy
5054 Sarkastyczny
5055 Wkurzający
5056 CZY ZAMIERZASZ IRYTOWAĆ INNYCH SWOIMI ODZYWKAMI
5057 DODATKOWE OPCJE
5058 KLIKNIJ, ABY ZOBACZYĆ DODATKOWE OPCJE
.
Edit4:
Dużo będziecie mieli do czytania, ale warto:
7627 Ulepszony Napęd Hiperprzestrzenny 1
7628 <b>Opis:</b> Usprawnia systemy Napędu Hiperprzestrzennego, co pozwala ograniczyć pobór energii przy skoku o 20%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7280 Hiperprzestrzeń 1

7629 Ulepszony Napęd Hiperprzestrzenny 2
7630 <b>Opis:</b> Usprawnia systemy Napędu Hiperprzestrzennego, co pozwala ograniczyć pobór energii przy skoku o kolejne 25%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Zaawansowany Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7281 Hiperprzestrzeń 2

7631 Ulepszona Nawigacja Hiperprzestrzenna
7632 <b>Opis:</b> Usprawnia przeliczanie danych telemetrycznych, dzięki czemu czas wejścia w Hiperprzestrzeń zostaje skrócony o 33%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7282 Nawig. Hiper. 1

7633 Zaawansowana Nawigacja Hiperprzestrzenna
7634 <b>Opis:</b> Zaawansowane przeliczanie danych telemetrycznych skraca czas wejścia w Hiperprzestrzeń o kolejne 50%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Zaawansowany Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7283 Nawig. Hiper. 2

7635 Ulepszone Wyjście z Hiperprzestrzeni
7636 <b>Opis:</b> Skraca czas wychodzenia z Hiperprzestrzeni o 33%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7284 Hiper. Wyjście 1

7637 Zaawansowane Wyjście z Hiperprzestrzeni
7638 <b>Opis:</b> Skraca czas wychodzenia z Hiperprzestrzeni o kolejne 33%. \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Zaawansowany Moduł Naukowy i Moduł Hiperprzestrzeni.
7285 Hiper. Wyjście 2
Całkiem ciekawe te badania - szkoda, że nie ma ich w grze. Spójrzcie też na to:
//7128 Kontroler Produkcji
//7129 <b>Opis:</b> Przyspiesza tempo produkcji o 30%. Ma wpływ wyłącznie na dany statek. \n\n<b>Typ:</b> Moduł (zajmuje 1 gniazdo modułowe) \n\n<b>Wymagania wstępne:</b> Sekcja Korwet.
Ten moduł istnieje, jednak Relic zrezygnował z dodania go do listy budowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 15:28, 20 Lut 2008, w całości zmieniany 6 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 22:54, 20 Lut 2008    Temat postu: Back to top

te ostatnie badania - z hiper i szybkoscia produkcji. Szkoda ze ich nie ma...

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 22:57, 20 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Nie ma, ale można je wprowadzić razz.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Śro 23:19, 20 Lut 2008    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

JA TEZ CHCIEC SWOJ FAJNY OKRET O SWOIM NICKU !! :p
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 23:31, 20 Lut 2008    Temat postu: Back to top

Nie no, teraz to już przesadzacie. Może napiszecie jeszcze listę zamówień na okręty? Jak ktoś chce swój okręt, to niech sam go sobie zrobi. Mogę powiedzieć jak.

Edit: Na razie ten pomysł był niedopracowany, więc go usunąłem.
Edit2: Kilka pomysłów na badania i podsystemy:
1. System Wczesnego Ostrzegania Hiperprzestrzennego (H i V) - zmniejsza obrażenia doznawane podczas nagłego wyjścia z hiperprzestrzeni spowodowanego np. grav wallem.
2. Generator osłon przeciwradiacyjnych (V) - zmniejsza do 0 działanie mgławic na okręt w niego wyposażony - i tutaj są dwie propozycje:
a)moduł będzie można budować
b)moduł będzie wbudowany w silniki każdego statku głównego
3. Laser nawigacyjny (niektóre statki H i V) - to takie jak to się mówi eye-candy bardziej . Będzie to broń o ataku 0, dużym zasięgu i długim czasie trwania wiązki. Wyglądać będzie jak zwykły wskaźnik laserowy w dymie Smile.
I na razie to na tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 19:15, 22 Lut 2008, w całości zmieniany 4 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny
Strona 2 z 16

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach