Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Sajuuk's Wrath
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
pypcioman
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lochy ratusza

 PostWysłany: Pon 14:42, 03 Lis 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Eee, nalot dywanowy? W kosmosie? Jak by to wyglądało?

normalnie razz leci sobie eskadra bombowców i w jednej chwili wyrzucają ogromną ilość bomb (kilkakrotnie większą niż podczas normalnego ataku) taka mgławica bomb Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 17:44, 04 Lis 2008    Temat postu: Back to top

takie mulenie komputera razz

dałoby się, widziałem nawet coś takiego w jednym z modów, trzeba tylko odpowiednią formację zrobić (i zrozumieć jak to tam jest zrobione Smile )


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 21:40, 04 Lis 2008    Temat postu: Back to top

mgławica bomb... Przyspieszenie wyrzucania bomb o 100% to by już było za dużo wg mnie.

A nie myśleliście o fregacie/niszczycielu specjalnym o takich mniej więcej specyfikacjach? :
-pole stealh
-2 szybkostrzelne wyrzutnie bomb plazmowych czy z 2 lance o ataku z 200-300 (łącznie) ale około +400% do podsystemów?

Taka fregata specjalizująca się w podsystemach. Oczywiście ze względu na jej wyjątkową siłe pancerz byłby słaby (jak na fregatę). Szybkość, ukrycie, zaskoczenie to jej plusy. Szybko była by niszczona ale w ciągu np 4 sekund ataku potrafiła by zniszczyć modół korwet (średnio wytrzymały).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 9:17, 05 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Niedużo, załóżmy, że na jednego bombera przydzielone jest 9 rakiet (i tak za dużo, ale...) w formacji jest 5 bombowców, rakiety lecą w 4 salwach.

9*5*4=180... to bez salw

9*5=45 Koszt tej eskadry byłby wysoki przez co nie dałoby się ich mieć dużo. A komputer powinien wytrzymać taki nalot spokojnie (jak mój wytrzymywał 1000 takich torped razz )

Co do fregaty... Dobry pomysł, z tym że ja bym mu dał dwa pola: ochronne i maskujące. Statek mógłby niezauważony podlecieć pod tyły wroga i atakować, a gdyby pojawiło się niebezpieczeństwo, włączyłby ochronę (działającą tylko na niego) i przez chwilę mógłby dalej atakować. A podejrzewam, że dużych uszkodzeń by nie zrobił .


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 9:55, 05 Lis 2008    Temat postu: Back to top

a ja uważam że by zrobił. Zniszczenie nawet z 2 podsystemów (tych bardziej strategicznych) może zablokować (w pewnym stopniu) wrogiego gracza o kilka minut co równa się z przegraną... No chyba że w modzie podsystemy będą stosunkowo tanie i szybko będą się budować.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 12:00, 05 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Kreescher napisał:
Zniszczenie nawet z 2 podsystemów (tych bardziej strategicznych) może zablokować (w pewnym stopniu) wrogiego gracza o kilka minut co równa się z przegraną...


Dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 13:17, 06 Lis 2008    Temat postu: Back to top

chyba że fregata pojawiłaby się w późniejszym momencie, mniej więcej wtedy, gdy ma się już pełno stoczni i lotniskowców. Po za tym pole ochronne nie byłoby mocne, może na 10s (ładowałoby się dużo dłużej). na czas ucieczki w hp., maskujące natomiast ok. minuty. No i atak na statki produkcyjne pojedynczymi jednostkami jest nieco... odważne, przecież można wyprodukować szybko myśliwce i zakończyć obronę, a zasoby można szybko znaleźć anulując badania czy produkcję na innych statkach. No i jeszcze przy okazji wprowadziłoby się przymuszenie do pozostawienia eskorty przy statkach produkcyjnych, ale zrób jak chcesz Wink

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 16:00, 06 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Łączenie pola obronnego i maskowania jest niemożliwe - w efekcie nie da się włączyć ani tego, ani tego. Nie da rady, no chyba, że Rudy coś wymyślił .

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 19:53, 06 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Nie wiem jak będzie wyglądała rozgrywka w tym modzie, czy po 10 minutach będziesz miał 5 stoczni, 10 cc i jeszcze nie wiadomo co czy może rozgrywka będzie się utrzymywac na poziomie oryginału.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 20:42, 06 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Jasne że nie
nie mówię po 10 minutach... A róbcie jak chcecie, właściwie to rzeczywiście nie da się dwóch pól założyć więc chyba nie da się tak jak ja chciałem. Teraz pozostaje pytanie, czy maskowanie, czy ochrona?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 21:52, 06 Lis 2008    Temat postu: Back to top

maskowanie. ochrona na nic się nie zda bo fregata zostanie szybko odkryta i rozwalona. Maska daje jej szanse na podkradniecie sie pod sama bazę i otworzenie ognia.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 21:20, 20 Gru 2008    Temat postu: Back to top

Widzę, że mamy mały przestój. A więc pytanie do Was:
chcielibyście coś poprawić/zmienić w interfejsie? Kolejka budowania, okno startowe, okno ładowania gry itd. razz?

Edit:
Bo ja mam takie pomysły:
-w ramce zasobów można dać np. liczbę jednostek/max., szacowany przyrost zasobów na sekundę albo inne takie duperele
-okno rozkazów specjalnych przerobić, tak by każdy rodzaj statku miał własne, chyba jest to możliwe, bo Complex ma coś podobnego Smile
-i na koniec pomyślałem o szacowanym czasie naprawy statku w oknie startowym, na 99 % możliwe do zrobienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 21:26, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Nie 12:35, 21 Gru 2008    Temat postu: __ Zmień/Usuń ten post Back to top

Popieram. Świetny pomysł.
 
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Wto 22:09, 27 Sty 2009    Temat postu: Back to top

Mam nadzieję, że na ferie coś ruszy z tym modem. Ja czekam na wersję Alfa, mam nadzieję, że się doczekam. Wink

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 0:08, 28 Sty 2009    Temat postu: Back to top

No, też mam nadzieję Smile. Może jutro, bo będę miał pół dnia wolnego dostępu do komputera , bym coś zrobił. Staram się powoli robić wszelkiego typu jednostki, ale wiecie, brak pomysłu = brak pracy. A jak się coś robi bez planu, to często wychodzi nie za dobrze, ale wyjątki się zdarzają .

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
losos87
Gość





 PostWysłany: Wto 15:46, 19 Maj 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Projekt nadal aktualny?
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 18:09, 19 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Zależy jakie masz zamiary Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 19:05, 19 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Hmmm...


Z tego, co czytałem fabułę, to jest ona lekko niedopracowana (ujawnia za dużo informacjii, odkrywa za dużo tajemnic, krótko mówiąc - nie w stylu Homeworlda)

Gratz, ale nie pozostawiłaby miejsca na kolejne dopełnienia. Sam mod byłby wtedy GREAT!, ale co dalej?

Piszę opowiadanie sci-fi i za tydzień jede na wycieczkę - będę miał dużo czasu, żeby wymyśliś fabułę dla XXX części Homeworlda. Coś mi się wydaje, że też znajdzie się w nim ziemia, a nawet więcej...

Do tego postaram sie wymyśliś fabułę opartą na karierze (nie powiem kogo) i toczącą się od kilku lekkich jednostek do olbrzymich, epickich bitw setek okrętów...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Wto 19:06, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 19:30, 19 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Ale zaraz, którą fabułę czytałeś? Raczej na pewno nie oryginał z mojego dysku . Nie martwcie się, nie zdradziłem przecież fabuły . To był tylko taki luźny wstęp, niezwiązany z grą. Mam opracowane 40% fabuły, 60% modeli, ale tekstur ledwo z 5% bleh. Co z tego wyjdzie nie wiem, ale nadzieja zawsze się przyda...

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 20:08, 19 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Mam pewien pomysł związany z przeredagowaniem wstępu w część fabuły, jak coś będę miał, to napiszę na gg.


I tu znowu poprawka: o ile coś będę miał...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Następny
Strona 14 z 16

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach