Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Project Q
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
MietekPL
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielony Gaj

 PostWysłany: Wto 19:16, 18 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

mi pasuje ten piątek koło 20.30 Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Sob 13:46, 22 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

genialnie, 2 dni nie mogłem się na forum dostać, więc czytam wiadomośc dopiero teraz, w sobotę bleh

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 15:00, 22 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

Well, ja nie pamiętam żeby spotkanie było więc dużo nie straciłeś Wink

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Sob 18:33, 22 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

"Nie pamiętam" > Rotfl

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 21:52, 22 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

No właśnie. Zapomniałem o spotkaniu, zresztą chyba nie tylko ja .
To co, może jutro?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 13:23, 23 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

Czemu nie, daj cynk na GG kiedy się zacznie a będę Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Nie 13:27, 23 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Czw 19:10, 27 Wrz 2012    Temat postu: Back to top

i znowu forum się wyłączyło na kilka dni WRAU Evil or Very Mad

a niech to, lepiej sie zgadac na Hamaku jak się spotkamy.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Pią 21:27, 02 Lis 2012    Temat postu: Back to top

OK, spory zastój mieliśmy. Ponieważ Doph pracuje nad animacjami, ja z koli dam konspekt, który już dawno napisałem i obiecałem:

Homeworld 2 – Project Q (Fallen Angel) mod
SCENARIUSZ KAMPANII
1.PROLOG
(Mowa o Trzech Wielkich Rdzeniach Hiperprzestrzennych, Bentusi, wielkich Imperiach w Galaktyce, Szlakach Handlowych i… o Wielkiej Wojnie – w tym wojna Hiigarańsko-Taiidańska)
Końcowa fraza(?):
„(…)Bitwa była toczona za bitwą. Nigdzie nie było spokoju. Stale gdzieś grzmiały działa. Wielu sądziło, ze ta wojna nie ma końca. Lecz pewien przypadek, pewne znalezisko(pewien artefakt?) i pewne decyzje wkrótce zadecydują o losach milionów. Zbliża się Upadek Aniołów.”
Cutscene-misja 1:
Trwa bitwa. Widać kilka bitewnych scen walczących dwóch flot. Widok przesuwa się na nasz oddział, na główny okręt- lotniskowiec.
Misja 1:
Skład naszej floty: *1CC*; 1DDE(Eskortowy); S. Int.;S.Frig.; 5x Int;2x Bomb; 3x FlakFrigate; 2x IonFrigate
*zad. 1: Obroń lotniskowiec przed grupą myśliwców.
Event: Grupa sąsiednia do naszej jest zagrożona, prosi o wsparcie.
*zad. 2: Wesprzyj grupę położoną niedaleko na lewo od ciebie.
*zad. 3: Zlikwiduj punkt zbieracki
(cały czas jesteśmy pod atakami sił wroga- inty;frigsy i dd nadlatujące z punktu zbierackiego)
Event: Nadlatują nowe siły Taiidan. (widok: rozwalaja Hiigarańską flotę) Za dużo ich, nie utrzymamy się. Flota, zarządzamy natychmiastowy odwrót. Rozproszyć się.
*widok na naszą flotę., która ucieka w hiperprzestrzeń.
Koniec misji 1.
(*E*-obiekt ważny dla powodzenia misji)

Cutscene-misja 2:
„Nasza flota została rozbita. Nasz oddział kieruje się w stronę niedalekiej supernowej w celu ukrycia się przed wrogiem. Musimy tam zebrać okoliczne surowce i ruszyć w drogę powrotną do bazy w Wielkich Pustokwiach.”

Misja 2:
Event: Wyjście z hp. Rozkaz zebrania okolicznych surowców.
*zad. 1: Rozpocznij zbieranie surowców.
(Dostępne są badania: ulepszony napęd intów; nowe sondy)
5 minut po rozpoczęciu misji- Event: Wykryto dziwną anomalię. Sygnatura na radarze wskazuje jakiś obiekt położony tutaj(widok z czujników na dany punkt na mapie) Wysłać sondę w celu zbadania miejsca. Flota w stanie najwyższej gotowości do wejścia w hiperprzestrzeń.
*zad. 2: Wyslij sondę.
Po dotarciu sondy-Event: (Obraz śledzi lecącą sondę. Przed nią pojawia się wrak. Zbliżenia na wrak. Widoczny Rdzeń Hiperprzestrzeni, który wystaje z wnętrza wraku) Tu dryfuje jakiś wrak. Trzeba zbadać, skąd się tu wziął i co się stało. Wysyłamy Fregatę Transportową z grupą marines i inżynierów. Zbadają obiekt. (widok na cc. Startuje z niego fregata.)
*zad. 3: Zadokuj fregatę do wraku
5 sekund po otrzymaniu zadania- Event: Stracono kontakt z sondą. Wykryto ślady energetyczne wokół wraku, zanim utracono sygnał.
Wykryto inną anomalię. (Kamera przesuwa się w dany punkt mapy i maksymalne zbliżenie na obiekt(Killer)) W pobliżu został uruchomiony jakiś dryfujący obiekt. Przemieszcza się w naszą stronę! Alarm bojowy! Przygotować się do ucieczki w hiperprzestrzeń!
*zad. 4: Chroń lotniskowiec i fregatę transportową.
15 sekund później-Event: Obiekt wytworzył silne pole grawitacyjne. Nie możemy uciec w hiperprzestrzeń. Jesteśmy uwięzieni.

*Gdy fregata doleci: ( widok na jej dokowanie) Tu kapitan marines Alfa 1. Wrak jest pusty. Przeszukujemy go. Znaleźliśmy mostek. Informatyk ściąga dane z banków pamięci statku. (w tle słychać jakieś okrzyki zdumienia) Chwileczkę… Informatyk mówi, że coś znaleźliśmy. Coś ważnego. Nie bardzo go rozumiem, jakiś technologiczny artefakt. Jest w przedziale, który uległ rozerwaniu. Powinien być tam widoczny z zewnątrz. Być może zapis z kamer sondy nam go pokaże. Przesyłamy na lotniskowiec dane. Wracamy. Bez odbioru. (widok na startującą fregatę)

Event: Naukowcy twierdza, że znaleźliśmy jakieś ważne starożytne urządzenie. Wysłać sondę w celu odszukania artefaktu.
Zad.5: Wysłać sondę.
Event: Sonda dolatuje. Zostaje zniszczona przez autoguny.(obraz na Rdzeń) Straciliśmy sondę. Zniszczyły ją automatyczne działka rozstawione wokół wraku. Kamery uchwyciły jednak artefakt. Musimy go zdobyć.
*Zad.6: Zdobadź Rdzeń. (dostępna nowa jednostka- holownik)
Event: Z banków pamięci wynika, że wrak należy do prastarej rasy, zwanych przez nas Przodkami. Ich działający okręt to „Zabójca”. Jego zadaniem jest pilnować tego artefaktu. Jest odporny naszą broń dzięki tarczy. Podatny jest jednak na impuls elektromagnetyczny.
Możemy opracować fregatę z wyrzutnią EMP w celu wyłączenia wrogiego obiektu. (dostępne nowe badanie: Technologia EMP; po badaniu dostępna Fregata EMP)
Event: Artefakt przejęty. Musimy się wydostać. Proponuję użyć Fregaty EMP do wyłączenia zasilania Zabójcy.
(gdy Zabójca jest wyłączony) Studnia grawitacyjna zniknęła. Możemy wejść w hiperprzestrzeń. Trzeba dostarczyć znalezisko sztabowi naukowców w Stolicy. Kurs na Hiigarę.

Koniec misji 2

Dane „Zabójcy”:
Produkcja: Drony bojowe, Autoguny
Uzbrojenie: 2x podwójne wieże Jonowe ; Działo energetyczne( 1 strzał =1 fregata, f = co 15s. ) ; pulsy p. lot


Cutscene misja 3:
Mowa o Rdzeniu i możliwości wykorzystania go w budowie Gniewu.

All Righst Reserved. Copyright by -Rakieta-. Alle Rechte vorbehalten. (c) by -Rakieta-

Jutro dam, bo nie chce mi się z teczki wyjmować, szkic "Zabójcy" i dronów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Sob 20:42, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Pią 16:48, 04 Sty 2013    Temat postu: Back to top

Halo?! Co tam słychać z projektem?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 20:15, 04 Sty 2013    Temat postu: Back to top

Dolphin dzierży przycisk aktywacyjny, czekamy na niego.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 20:36, 04 Sty 2013    Temat postu: Back to top

A on tu bywa?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 20:51, 04 Sty 2013    Temat postu: Back to top

Raz na jakiś czas - tak. Ostatni jego wpis widnieje na Cbox'ie.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Wto 2:28, 23 Lut 2016    Temat postu: Back to top

2 lata. Dolph chyba nie ma już nad czym pracować, bo go jeszcze BBI zaskoczy razz

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 17:51, 23 Lut 2016    Temat postu: Back to top

Cóż, kiedyś było więcej czasu to były i pomysły i mody. Dalej gdzieś mam na kompie mój dawny model okrętu modułowego nowej rasy. Też miałem się tym zająć... Ehh, czas leci stanowczo za szybko

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 23:08, 27 Mar 2016    Temat postu: Back to top

Postanowiłem, że napiszę post wyjaśniający nieco, jak to się dzieje, że projekt upada.

Na początku są dobre chęci i jak mogłoby się wydawać dobry pomysł. Zaczyna się pracę nad realizacją i pojawiają się pierwsze problemy. Gdy zakładałem temat, wiedziałem już, że najważniejszy jest plan - w tym przypadku scenariusz. Cała reszta, to tylko praca, może ciężka, ale mało kreatywna. W założeniach ograniczyłem zakres tylko do kampanii, bez modeli i wszystkiego, co jak mi się wydawało, spowalnia prace.

Niestety, napisanie scenariusza nie jest tak proste, jak wymyślenie prostej historii. Nie wystarczy wymyślić kilka punktów fabuły, grę trzeba wypełnić szczegółami, a zrobienie tego w spójny i ciekawy sposób nie jest łatwe. Głowiłem się nad tym wiele miesięcy, nawet lat (takiego moda chciałem zrobić długo przed założeniem tego tematu, zarys historii miałem w głowie od bardzo dawna). Heh, do tej pory mam notatki, jakieś rysunki, choć przestałem już nad tym myśleć. Oprócz scenariusza jest jeszcze level design, co też nie jest łatwym zadaniem.

Bez scenariusza nie mogłem pisać kampanii, nie miało to sensu, i tak, powoli, początkowy entuzjazm znikał. Potem stopniowo miałem coraz mniej wolnego czasu, przez co traciło to w ogóle sens.

Homeworld pozostanie na szczególnym miejscu, jednak nie jestem już w tym świecie. Mam pracę, studia, inne projekty, które staram się realizować (pisałem grę 2D na splitscreen dla dwóch osób, nie skończyłem, choć zaszedłem dość daleko; piszę aplikację na Androida).

Zawsze jednak chciałem wymyślać, tworzyć, dlatego od jakiegoś czasu próbuję wymyślać różne scenariusze gier. Jeżeli kogoś to interesuje, to mogę opisać te, które do tej pory wymyśliłem. Najpierw wymyślam zarys, potem staram się rozwijać. Żadnego jednak jeszcze nie udało mi się rozwinąć do takiego stopnia, który mógłby przerodzić się w udaną grę. Tak jak mówiłem, to trudne zadanie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1314
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 13:37, 28 Mar 2016    Temat postu: Back to top

Heh, doskonale Cie rozumiem, ostatnio też przeglądałem moje stare modele z Homeworlda. I może nawet miałbym chęć je dokończyć ale wiem, że jeśli się za to zabiorę to przy mojej ilości wolnego czasu skończę najwcześniej za rok. Więc uznaje że najlepiej po prostu zapomnieć o tym. Jeśli kiedykolwiek wrócę do moich starych projektów z Homeworlda to dopiero po skończeniu studiów i też nie jest to pewne (w końcu praca zabiera niewiele mniej czasu co studia). Koniec końców trochę szkoda tych wszystkich niedokończonych projektów. Myślę że każdy z nas ma ich trochę. Leżą w kącie i czekają na swoją kolej, która prawdopodobnie już nie nastąpi...

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1441
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Czw 19:08, 31 Mar 2016    Temat postu: Back to top

No niestety, tak to już jest...studia, robota... czas na własne hobby najczęściej człowiek znajduje dopiero w wieku 50 lat podobno xD

Najskuteczniej wiele hobby realizują dzieci w okresie gimnazjum-liceum, ale do wielu hobby wymagana jest wiedza, którą masz dopiero po studiach Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach