Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Ogólne Problemy z modami
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gość






 PostWysłany: Nie 13:27, 06 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

A ja mam taki problemik z modem ,a właściwie ze statkiem.Zdekompilowałem plik ship statku i wrzuciłem go do folderu data>ship>statek>3 pliki w tym zdekompilowany plik *.ship
Zrobiłem skrót do HW2 z takimi parametrami
Cytat:
"lokalizacja pliku exe" -overrideBigFile -luatrace

I teraz jak chcę pograć ze zmodernizowanym statkiem to jak ładuję się gra to w połowie ładowania gra się wyłącza i wywala mnie na pulpit.Statek na pewno dobry ma kodzik.Jak sądzicie co źle zrobiłem i jak to naprawić?
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 18:06, 06 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

O ile mi wiadomo, nazwa folderu nie może zaczynać się od liczby. Nie może też posiadać znaków specjalnych i niewidocznych (jak spacja) Musi być taka hierarchia folderów: "data/ship/nazwa_statku/". Wszystkie pliki łącznie z folderem mają mieć tą samą nazwę (ale inne rozszerzenia) Musi być plik ship, events i hod, chyba, że wczytujesz model z innego statku, wtedy tylko ship). Nie wiem, czy luatrace jest potrzebne. Możliwe też, że źle uzupełniłeś którąś z linii w pliku. A w liczbach mają być kropki, nie przecinki.

Sprawdź wszystko, co napisałem i spróbuj jeszcze raz. Jak nie... to Dolphin podpowie


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Nie 18:08, 06 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Nie 18:31, 06 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Wielkie dzięki.Pomogło z tymi kropkami.I zauważyłem ,że tych kropek nie można wstawiać byle gdzie Razz

Ej a nie wiecie przypadkiem który fragment pliku .ship odpowiada za...
1.Siłę ataku danej broni jakiegoś statku ,czyli np. żeby torpeda fregaty była z 10 razy silniejsza ?
2.I jeszcze za szybkość ataku broni np. aby niszczyciel strzelał rakietami co 2s ,albo w ogóle nie przestawał nimi strzelać Twisted Evil ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:17, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Gość






 PostWysłany: Pon 19:24, 07 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

I jeszcze taki mały problem jest z modernizowaniem fregat pola obronnego.Otóż jak je zmodernizować aby ich pole nie przestawało świecić i było z 10X silniejsze?Bo ta fregata taka specyficzna jest.
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 20:07, 07 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

Nie są to właściwości do statku, a do broni, zatem informacji szukaj w folderze weapons:
1. Otwórz plik statku modernizowanego
2. Znajdź linię: "StartShipWeaponConfig"
3. Wybierz, (na oko) który z broni chcesz modernizować i zapamiętaj pierwszy cudzysłów
4. Otwórz folder weapons, znajdź plik z zapamiętaną nazwą, wejdź tam
5. Dekompiluj będący tam plik
6. Każda wartość ma tam swoje znaczenie. Have fun .

1. Znajdź plik Fregaty Pola i dekompiluj go.
2. Otwórz. Znajdź linię mówiącą o DefenseFieldAbility (gdzieś w addAbility)
3. Liczby oznaczają sposób działania pola. 1 liczby nie zmieniaj, bo wyłączysz opcję.
4. Kombinuj Wink
Co do siły pola, musiałbyś się napracować, bo szansa, że pocisk przeleci przez pole jest osobno w każdej z broni (chyba, że nie o to chodzi)

BTW: używany opcji edytuj Smile


Post został pochwalony 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pon 20:07, 07 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

Shocked

Lepiej po prostu zwiększ limit jednostek i wysyłaj po kilka(naście) Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 20:51, 07 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

Znajdź sobie mod PDS. Tam każdy statek ma nieskończone, niewidoczne pole obronne, zawsze włączone.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 20:59, 07 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

A jakim programem dekompilować pliki weapon ?Bo ja mam program weapon script editor ,ale on jest jakiś dziwny i go nie ogarniam i wole w notatniku edytować ,albo w wordzie.
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 21:03, 07 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

My korzystamy z "4E534B - CFLuaDeCompiler" na Hw mod Universe. najlepszy, bo rozkodowuje wszystkie pliki, które są na notatnika Wink

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pon 21:04, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pon 21:54, 07 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

A która cyfra od lewej w linijce startweaponconfig w pliku .WEPN odpowiada za siłę broni i jej odstępy po między atakami ,bo dopisuje wszędzie zera i zmieniam te cyfry i w ogóle ,a tam mój stateczek zachowuje się tak samo ,normalnie zero zmian w broni a wszystko niby działa.
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 22:17, 07 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych] i szukaj w Function References (funkcja nazywa się właśnie StartWeaponConfig).

Post został pochwalony 1 raz
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 17:07, 08 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

W ogóle nie rozumie twojej wypowiedzi DolphinX ...

Chodzi mi o to ,że mam taką linijkę w pliku .wepn i zaczyna się tak "StartWeaponConfig" dalej jest nawias ,takie tam duperele o nazwie broni i czymś tam jeszcze ,aż zaczynają się cyfry i wyglądają one mniej więcej tak:
Kod:
0, 500, 0, 0.8, 0, 0, 1, 2, 3, 0.7, 2.5, 4, 5, 6, 120, 100, 0.1, "Normal", 8, 0, 250);

i mam teraz prośbę abyście napisali co dana cyfra robi (tylko te najważniejsze czyli wszystkie gdzie nie ma "0" ale nie mam nic przeciwko ich opisaniu) w broni np.która z tych cyfr to szybkość pocisków i która odpowiada za ich prędkość wystrzeliwania przez statek? bo np. fregata wystrzeliwuje torpedę co 4s a ja bym ją modną na 0.1s tylko nie wiem gdzie jest cyfra za to odpowiedzialna.
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 17:37, 08 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

A ja uważam, że w poście Dolphina znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na najbliższy tydzień modowania . Dobrze poszukaj Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 19:16, 08 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Rudy napisał:
A ja uważam, że w poście Dolphina znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na najbliższy tydzień modowania . Dobrze poszukaj Smile

No ale gdzie one są?Powiedzcie proszę bo nie rozumiem was...
 
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 19:40, 08 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

"pod" "tu"

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 19:42, 08 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

Ahh, ta dzisiejsza młodzież - normalnie jak nie poprowadzi za rękę to nic nie zrobi Confused

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 19:48, 08 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

No ale pod "tu" jest jakaś dzika strona.Co ona ma wspólnego z HW?Co sie w niej robi ,bo nie ogarniam Question
 
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 19:49, 08 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

@BL Evil or Very Mad Wsciekly Krzeslem go! (a ja? Evil or Very Mad )
@jakuuza: Tam jest zapewne wykaz wszystkich funkcji związanych z Hw Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Wto 19:51, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 19:56, 08 Wrz 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Ale gdzie one są bo ja ich nie widzę Question
 
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 20:07, 08 Wrz 2009    Temat postu: Back to top

Może wyjaśnię post Dolphina:

Masz zrobiś tak:

1.




A potem tak:

2.

I będziesz miał dłuuuuuuuuuuuuuuuuugą listę Funkcji Hw2, po jakiś 2 dniach przeglądania powinieneś znaleźć to, co Cię interesuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach