Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Modowanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gość






 PostWysłany: Sob 15:43, 22 Sie 2009    Temat postu: Modowanie Zmień/Usuń ten post Back to top

Witam.

Jak tak obserwuje forum o modach, to nasuwa mi się kilka pytań.
1.Jak instalować mody i mapy do HW2 i jak zrobić własny symbol do HW2 by nie miał białego tła?
2.Czy jakbym chciał zrobić moda z nową rasą to czego potrzebuje?
3.Czy jakbym rozpoczął moda z nową frakcją to mógłbym liczyć na waszą pomoc?

:3

PS ja używam Blendera.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:48, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 20:16, 22 Sie 2009    Temat postu: Back to top

1. Mody pakuje sie prosto do Data, w folderze HW2, robi sie skrót do gry, w właściwościach, w polu "element docelowy" dopisać:
-mod <nazwa>

2. Notatnika . Chyba, że nowe statki, to doatkowo ściągasz z [link widoczny dla zalogowanych] plik Homeworld Universe Tools. Znajdziesz tam także folder z Relic Developer's Network, zainstgaluj go. Po za tym musisz mieć jeszcze Excela. Co do modeli, tworzymy w Mayi, ale może twój będzie lepszy (odsyłam do experta Dolphina Smile ). No i tekstury - Photoshop.

3. Pomagamy wszystkim, którzy chcą podołać temu wyzwaniu, ja na pewno Ci pomogę. Cool


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Nie 10:14, 23 Sie 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Ta ale mam pytanie. Czy nie przesadza jak swojej nacji dołożę Pancernika xD. Wiecie. Coś większego od krążownika ale droższego xD.

Ja robię Moda Kardo do Supreme Commander. Tam jest tego więcej i ciężej. I większość unitów tu będę mógł wykorzystać :3.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 10:17, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
 
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 10:41, 23 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Nie, wcale nie, nie wiem, czy widziałeś moje modele Smile :
przykład
Są one dużo lepsze od krążka.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Nie 12:30, 23 Sie 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Wiesz chciałem cos typu Dentogrounda Lub Titana z EVE zrobić.
 
Gość






 PostWysłany: Nie 13:07, 23 Sie 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

Rozpocząłem już prace:

Etap pierwszy Gantarai (Revnebeo) Pancernik.

Stary model był taki sobie. Ale postanowiłem zrobić go odnowa i zrobic tak wybajeżonego że będzie 200% lepszy od poprzednika xD.
[link widoczny dla zalogowanych]
 
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Nie 17:11, 23 Sie 2009    Temat postu: Back to top

A ja za to poszedłem w przód mniej potężnie lecz technologicznie i wymodelowałem scouta z hangarem na 6 sond, które może rozstawić w dowolnym miejscu.

Teraz trzeba go tylko wyteksturować i wstawić do gry...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 18:47, 23 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Emmm... znaczy produkuje sondy, czy ma je w hangarach, do których trzeba później je wprowadzać? A sondy wielokrotnego użytku?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Nie 22:43, 23 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Nad tym się zastanawiam...

Zawsze można zrobić specjalnie nowe sondy, myślałem też o sondach nieruchonych, które scout produkuje i zostawia w niejscu w którym je wypuścił bez miżliwości przemieszczenia sond...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 11:53, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Produkcja sond byłaby najlepszym wyjściem. Jeżeli chcesz, by sondy miały dokować do scouta, musisz im dać także silnik wielokrotnego użytku. Dodatkowo (chyba) nie da się wprowadzić, by po wybudowaniu okrętu były w nim już zadokowane statki. A to by oznaczało z kolei dodatkową produkcje tych sond na statku-matce, lub na zwiadowcy. Ale to wtedy po co te doki?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Po to, że na takim scoucie produkcja szybko nie trwa i musi mieć jakiś zapas na wypadek częstszego scoutowania, a wybudowane statki (jeśli nie ma doku lub miejsca w dokach) wylatują od razu z fabryki Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Ja bym zrobił nowe sondy, bez możliwości ruchu, a zwiadowca by je zostawiał na miejscu przeznaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pon 13:15, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

popieram Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 18:01, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Ja tak samo

(pisząc wcześniej "doki" miałem na myśli miejsca, gdzie sondy będą przesiadywać, nie hangary produkcyjne, gdzie się ich produkuje Smile )


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Pon 18:16, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Cos jak korweta minowa?
Tylko z ograniczona iloscia min?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 22:37, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Ale dałeś mi pomysł...
Nie sprawdzałem/nie czytałem do tej pory o tym, ale czy dałoby radę ustawić zasięg widzenia minie?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 23:37, 24 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Mina należy do rakietowców, z pociski raczej nigdy nie pokazywały wroga (wiem, bo robiłem pociski dalekodystansowe) tak więc niestety... nie. Po za tym sprawdzałem arkusze, nie ma tam linii odpowiadającej polu widzenia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pon 23:40, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 10:52, 25 Sie 2009    Temat postu: Back to top

A próbowałeś dodać te linie?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 14:51, 25 Sie 2009    Temat postu: Back to top

No i trzeba spowolnić czas "spadania" (co jest w przestrzeni kosmicznej i tak idiotyczne...) tychże min. Dolphin, ja jak pisałem poprzedniego posta myślałem nad minami. NIestety jednak nie mam tu dostępu do Mayi ani arkuszy RDNa... Jednak w domu bawiłem się trochę Mayą, a jak nie było mayi plasteliną i wiem jakby to miało mniej-więcej wyglądać Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 14:52, 25 Sie 2009    Temat postu: Back to top

Dolphin: Nie, ale podejrzewam skutek. Kiedyś dodawaliśmy jedną linię do podsystemów - czas wybuchu. I co z tego wyszło? Z pociskami będzie tak samo (chociaż zawsze można spróbować, mi się nie chce Smile )

Filek: Wymyślenie czegoś wielkości pocisku to prosta sprawa Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 14:56, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach