Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 13:11, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Hmm, zaginiony rdzeń Hiperprzestrzeni... Trochę zalatuje obroną Dumy Hiigary w Tanis, ale się wytnie razz Może być Szkoda że nie będzie zniszczenia Sajuuka w pierwszej misji tak jak to kiedyś tam było planowane razz

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 16:28, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Bo nigdy nie było planowane. Musiało ci się z inną publikowaną tu (nie przeze mnie) fabułą pomylić.
Wiem, wiem o Tanis. Wykorzystałem całe teksty, bo już dialogi są nagrane, żeby smutno nie było . Potem się szczegóły zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 19:44, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Możliwe że mi się z czym innym pomyliło, ale wiem że czytałem coś takiego na tym forum... Mniejsza z tym razz A co do dialogów (ale to już ambitniejsze zadanie) można ponagrywać głosy ludu z forum (jeśli wyrażą oczywiście taką chęć xD) i gitara! Z ciekawości ile przewidujesz misji?

Edit:

Już wiem z czym mi się pomyliło razz

ViveX napisał:
Można w nim budować Core do auktywnienia Sajuuka - ale to skasuje ponieważ Sajuuk zostanie znisczony w pewnej misji.... Wink


To cytat z jednego z pierwszych postów z tematu Sajuuk's Wrath. Temat został "przeniesiony" tutaj i stąd to omylne stwierdzenie razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Czw 19:51, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 20:00, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

No tak, nie wiem co on wtedy wymyślił.
Co do dialogów, to myślałem też o pocięciu oryginalnych, na pewno sporo tekstów można by z nich złączyć Wink. Tylko czy to by było naturalne... Raczej nie .


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 21:28, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Hehe można zrobić casting na najlepszego lektora Smile Albo na kilku, tylko jakiś głos żeński by się sprzydał Smile
Napisy po ang mogły by być.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 22:01, 29 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Mod po ukończeniu zapewne zrobi karierę za granicą, a jaki język jest łaciną XXI wieku? Angielski razz Casting po angielsku xD

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 17:28, 30 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Strzelmy focha, jak to czasami się mówi, i dajmy po rusku .

Przypominam, że w czasach imperium Karan S'Jet nie była Dowództwem Floty, mało tego, ona nie żyła Wink.
Misja dostała działające zakończenie, pora na uzupełnienie zadań.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 17:42, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 19:20, 31 Paź 2009    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych]
Niedokończona, ale żebyście widzieli, że coś jednak robię Wink. Polecam testować na nowym profilu (nie odpali jak będzie ukończona więcej niż jedna misja).
Dużo właściwie to się nie dzieje, pracuję nad tym. Nie jest to takie trudne jak się wydawało Smile.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 22:33, 31 Paź 2009    Temat postu: Back to top

Jeśli miałbym uwzględnić, że to twój pierwszy raz, misja jest całkiem całkiem. Jeśli jednak miałbym być w roli krytyka to znalazłem w misji parę błędów, między innymi:
1. Lepiej będzie, jeśli usuniesz głosy, niż żeby one nas myliły i utrudniały czytanie teksu.
2. Zanim doleciałem zwiadowcami do lotniskowca, akcja misji poszła już dalej, proponuję postawić desantówkę bliżej naszego lotniskowca, by wyglądało, że to nasz desant.
3. Trochę nudno podczas przejmowania lotniskowca, można by było zrobić jakąś małą bitewkę na inty w międzyczasie.
4. Pod koniec, przejęty lotniskowiec leci, kamera zostaje w miejscu. Nie widzę nic, co się obok mnie dzieje, jedynie pod koniec mogę usłyszeć otwieranie się wrót hp.
Mimo to uważam, że i tak jest to dobra misja, bo sam takiej nie zrobiłem.

Jeśli interesuje Ciebie mój koncept misji, proponuję (jeżeli to oczywiście nie przeczy twojemu konceptowi) stworzyć cos takiego:
Twoje siły: Lotniskowiec i Fregata Desantowa w paradzie.
Wrogie siły: Lotniskowiec, 2-3 inty i cała reszta, co wychodzi pod koniec (albo i nie wychodzi, nie widziałem)
Wygląd mapy: Twój lotniskowiec w środku, asteroidy niedaleko, wrogi lotniskowiec pomiędzy krawędzią a środkiem mapy, inty na krawędzi.
Cele misji:
1. Doleć lotniskowcem do punktu z asteroidami (asteroidy gdzieś blisko)
2. Odkrywasz anomalię, masz tam wysłać zwiadowców.
3. Po doleceniu masz przejąć ten lotniskowiec
4. Z chwilą, gdy desant dokuje, inty startują, lotniskowiec wysyła swoje inty, masz chronić desant.
5. Po przejęciu lotniskowca ciąg dalszy tak, jak jest.

Oczywiście możesz mnie nie słuchać, twój mod, twoja misja, napisałem tylko, jak ja tą misję widzę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 22:39, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Kuun-Lan
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiith-Somtaaw

 PostWysłany: Nie 0:17, 01 Lis 2009    Temat postu: Back to top

jak wgrać tą misję ??

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 0:25, 01 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Rozpakowujesz do data, do skrótu -overrideBigFile. Dodałem też 3 godła Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kuun-Lan
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiith-Somtaaw

 PostWysłany: Nie 11:44, 01 Lis 2009    Temat postu: Back to top

fajna misja

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 23:53, 01 Lis 2009    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych]
Poszedłem za sugestiami Rudego. Jak zauważycie błędy od razu piszcie, łatwiej się naprawia Wink. Tak samo z różnymi wizjami, poradami. Nie krępujcie się .

PS. Te fregaty tam są, żeby przyspieszyć nudne czekanie, potem wrócą na pierwotną pozycję przy lotniskowcu, jak wymyślę ładną historyjkę na początek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 23:54, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pon 17:52, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Nie grałem w tą pierwszą wersję misji, więc to co piszę będzie dotyczyło tylko tej drugiej.

1. Wysyłanie zwiadowców - z wielką chęcią bym ich wysłał gdybym miał możliwość zbudowania czegokolwiek na lotniskowcu.
2. Przejmowanie bazy okrętu przodków - tekst wyświetla się zanim desantówki zadokują do statku przodków.
3. Te szturmowce wylatujące zaraz po zadokowaniu do okrętu - nawiązując do pkt 1 nie mam czym ich rozwalić jako że nie mam możliwości produkcji. Dodatkowo czegoś mi tutaj brakuje... Desanty dokują i ni z dupy ni z pietruchy wylatują jednostki przodków (btw mam nadzieję że jednostki Vaygr są tylko na chwile na przetestowanie skryptów razz). Ja bym dał jakiś tekst w stylu "Na statku przodków wykryto gwałtowny skok mocy. Zarządzam pełną gotowość bojową!" i zwiadowcy zestrzeleni. A jednostki obronne kierują się w stronę lotniskowca. Jednocześnie obrona desantów i lotniskowca przed jednostkami przodków. Podczas bitwy mogłaby być wstawka typu "Dostrzeżono koncentrację sił wroga w tym rejonie! Zapewne ściągnęła ich tu wzmożona aktywność wraku. Musimy się spieszyć!"... Ehh... wena mi się skończyła xD
4. Desantówki miały chyba tylko przejąc dyski z danymi a nie cały statek. Chyba że takie było założenie to zwracam honor
5. Ta sekwencja dokowania coś nie wyszła. Jest pokazane jak desantówki wracają w stronę lotniskowca cały czas ścigane przez szturmowce, komunikat "Przybyli Vaygrowie!", "Statek Matka nie może zostać zniszczony!" (to ostatnie bym wywalił albo czymś innym zamienił) itd., a kamera cały czas na desantach i może Ci Vaygrowie gdzieś tam wychodzą, ale ich nie widać.

Misja wykonana chociaż tylko kazaliśmy desantom zadokować przy lotniskowcu razz


Ale tak poza tym, skoro to Twoja pierwsza misja, muszę przyznać że nieźle


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Pon 17:54, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 18:12, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

1. Będzie taka możliwość oczywiście.
2. A ma być inaczej? To wprowadzenie do zadania.
3. No tak, jak wyżej. W zasadzie to inty nic nie zrobią fregatom . Ale oczywiście to się zmieni.
4. A jak to miałoby działać? Przejmujemy tylko kawałek statku? Wrak po przejęciu będzie nieaktywny, a potem sam zmieni właściciela, żeby się w następnej nie pojawił.
5. Skopiowałem z Tanis, żeby dało się misję zakończyć. Pracuję nad własnym zakończeniem Wink.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pon 18:35, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

1. To git
2. Nie... nie mam nic przeciwko temu tekstowi, ale wg. mnie lepiej byłoby gdyby komunikat pokazywał się w momencie dokowania pierwszego desantu
3. Kolejny git Razz
4. Kawałek statku odpada, za dużo pracy z modelami xD Ale mogłoby być coś takiego że po przejęciu danych i wrak i myśliwce broniące wraku zostają wyłączone razz
5. I jeszcze raz git xP


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Pon 18:37, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pon 18:48, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

U mnie podobnie:
- brak zwiadowców
- brak obrońców desantów
- kamera stoi w miejscu
- inty sobie wylatują "od tak"

Z lotniskowcem można też zrobić tak, że po przejęciu zmienia swoją przynależność na wrogą. Czyli tak jakby nic się z nim nie stało, ale misja pójdzie dalej.

A u mnie nudno nie było . Gdy inty wyleciały kazałem jednej z desantówek do nich strzelać. Posłałem jeszcze lotniskowiec na pomoc. Nie wiedziałem tylko, że po zniszczeniu intów wylatują następne. Ogółem udało mi się zniszczyć 4 eskadry.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pon 20:16, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

lol?! to mnie się ani jednej nie udało zniszczyć! Chyba pijany strzelec siadł za pulpitem wieżyczki w mojej desantówce... a nie pomyślałem żeby lotniskowcem podlecieć xP

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 21:20, 02 Lis 2009    Temat postu: Back to top

I tak będzie, w aktualnej wersji myśliwce zostają wyłączone po przejęciu wraku, a on sam potem zmienia przynależność na początkową.

Edit: Jeśli ktoś chce sprawdzić zmiany - [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 18:31, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Sob 11:15, 07 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Hmmm... nice

Wydaje mi się, że z moją fabułą letko z tyłu zostaję bleh


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 5 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach