Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 22:42, 06 Maj 2010    Temat postu: Back to top

pisaliśmy w tym samym czasie przeczytaj tamten do końca

a moje drzewko to zakładki a ty byś dorzucił do tego odpowiednie badania jeśli chcesz oczywiści

Rotfl rozłożę te twoje badanie na dwa
-automatyczne systemy celownicze\w zaawansowanych
-karabin konwencjonalny\potrzebne też do myśliwców przechwytujących
tak lepiej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Czw 22:51, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 23:13, 06 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Powiem tak, dopracuję to co mam teraz do końca, wrzucę to tutaj i się zadecyduje co i jak... Tylko że to trochę potrwa bo jeszcze nie skończone a już wygląda na nieźle rozbudowane (przynajmniej wg. mnie).

Pomysł z Expem wydaje mi się być dobry W zależności od ubitych okrętów nasze jednostki stają się silniejsze (do pewnego momentu oczywiście). A co do tych badań to nazwy na pewno mi się przydadzą Między innymi czegoś takiego szukałem. Problem w tym że drzewko wymaga dopracowania bleh Teraz mam je przed sobą i patrząc na nie wydaj mi się że dotychczasowy system ulepszania pancerzy i silników u hiigaran wydaje mi się nie trafiony bleh Osobne ulepszanie każdej jednostki może wkurzać, lepiej wydaje mi się zrobić po prostu ulepszenie kadłuba korwety i ulepszenie odnosi się do wszystkich jednostek typu korweta itd. dla pozostałych okrętów. Nie wiem nawet czy takie rozwiązanie nie jest zastosowane u Vaygrów razz


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 23:16, 06 Maj 2010    Temat postu: Back to top

badania nazywaj do nazw uzbrojenia i tego co mają ulepszać to pomaga Wink

do wzmocnień kadłuba np
nowe stopy metali

dało by się zrobić więcej surowców
i zamiast asteroid budować kopalnie

a jeszcze inaczej w asteroidach zostanie to co jest
ale w znacznie mniejszych ilościach a w kopalniach zbierane by były zasoby w zależności od technologij

np
sprzęt do wydobywania kryształu p1
sprzęt do wydobywania kryształu p2
sprzęt do wydobywania kryształu p3
itd
na początku miało by się jedną kopalnię
a na mapie było by więcej do przejęcia

na każdej z kopalń dało by się budować moduły typu
sprzęt do wydobycia kryształu
rafineria kryształu itd

oczywiście kryształ to pierwsze co wpadło mi do głowy
ale nazwy surowców można wymyślić swoje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 16:24, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 23:28, 06 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Dokładnie taką zasadę stosuję, ale wkurza mnie co chwile pancerz poziom 1, 2... Silniki poziom 1, 2... I tak dla większości jednostek... Jedyne co mnie wkurza u Hiigaran to właśnie to!

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 15:19, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Proponuję podział podobny jak w Ogame. Silnik jonowy -> myśliwce, korwety. Silnik plazmowy -> fregaty, st. główne, napęd hiperprzestrzenny -> różne ulepszenia zmniejszające koszt skoku, czas, koszt budowy stoczni (bo te surowce idą na jej skok).

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 16:28, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

znowu w tym samym czasie przeczytajcie tamto

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 16:39, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Kopalnie da się zrobić, ale to imho nie pasuje do HW2, i wymagałoby użycia gamerules, których wolałbym unikać o ile nie trzeba. Z wielu powodów których mi się nie chce wymieniać.

W HW2 badanie może mieć efekt na statku lub całej rodzinie i tu jest problem. Nie mogę zrobić badania ulepszającego silniki myśliwców i korwet, bo musiałbym nadać im jedną rodzinę, i pojawiłyby się w jednym menu budowania.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 17:16, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

spróbuj zrobić żeby badanie ulepszało osobno dwie rodziny a efekt będzie ten sam

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 18:03, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Nie da rady. Jedynie jako 2 oddzielne badania.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pią 18:26, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

To zastosować badania dające ten sam efekt ale o różnych nazwach, np.
Silniki spalinowe - Myśliwce
Silniki Jonowe - Korwety
Ew. można ponazywać inaczej... Napęd pulsacyjny, Emitery energii zerowej...

O! Co do tej energii... da się zrobić tak, żeby jednostka po ataku teleportowała się na losową pozycję w obrębie jednostki jaką atakuje i dalej prowadziła ostrzał?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pią 18:35, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

A jaki w tym problem?

dajesz np. nazwę:

"silnik jonowy" - opis - "Dzięki podstawowemu opanowaniu technologii jonowej w dziedzinach pozwalających na wykorzystanie energii jako źródło napędu można budować myśliwce", lub "Ta technologia oparta na odpowiednich działach fizyki pozwala na kontrolowaną reakcję dostarczającą dość energii, by zaoferować odpowiednią szybkość jednostkom klasy myśliwców"

"maszynownia napędu jonowego" - opis - "W oparciu o posiadaną wiedzę odpowiednich działów nauki - opanowaniu reakcji opartych na fizyce oraz odpowiedniemu zaawansowaniu technicznemu - można zaprojektować w pełni wydajną maszynownię napędu jonowego dostarczającą odpowiednią moc jednostkom typu korweta"

EDIT:

Ikandej... możesz mi wyjaśnić, czemu piszesz wtedy kiedy ja?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Pią 18:37, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pią 19:16, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Bo ty piszesz wtedy kiedy ja! xD

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 19:31, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Zaraz, chwila, jakiej energii? Pogubiłem się .

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pią 19:57, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Ogólnie lepiej było by na GG pogadać... Niestety jednak od prawie miesiąca net mi działa tylko na przeglądarkę, nie obsługuje żadnego serwera komunikatora (nie wiem, dlaczego Sad )

A co do energii to skoro chcesz opanowywać technologie pod-/nad- przestrzenne, impulsowe, jonowe, plazmowe to to nie jest badanie energii głównie? Confused


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 21:36, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

A kto mówi o takich technologiach? Mówiłem podobnie jak Ogame, nie takie jak w Ogame.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pią 23:02, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Zaraz, chwila, jakiej energii? Pogubiłem się .


Pomysł zaczerpnięty z serialu razz Emisja energii zerowej pozwala na wytworzenie kwadrantów (cholera nie pamiętam dokładnie jak to leciało) i pozwalała na wykonywanie krótkich skoków teleportacyjnych.

Przypomniało mi się o tym jak przeglądałem temat związany z misjami i napotkałem obronę Bentusa przed Strażnikami. Oni wykonywali coś podobnego, tylko że znikali i pojawiali się dopiero po określonym czasie. Tutaj natomiast opóźnienie podczas przemieszczenia się z miejsca A w B jest minimalne.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 23:17, 07 Maj 2010    Temat postu: Back to top

W przypadku Strażników to się nazywa phase out. Nie mam pojęcia jak to przełożyć na polski w kontekście gry. I jest to praktycznie wykonalne tylko w single player, w multi da się zrobić ale spoooro z tym pracy i jeszcze więcej błędów wychodzi.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 0:59, 08 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Aha bleh Czyli jeśli to taki duży problem to chyba lepiej byłoby dać sobie z tym spokój bleh A "phase out" ja bym przetłumaczył jako "przesunięcie fazowe". Jeśli ktoś grał w angielską i polską wersję Warcrafta III: The Frozen Throne Nocnymi Elfami to wie dlaczego

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 1:00, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 1:17, 08 Maj 2010    Temat postu: Back to top

zaczyna robić się tu śmietnik jak w poprzednim temacie Confused
skończmy narazie to co było. to wróćmy może do stacij chce ktoś model czy się nie przyda i można z tym skończyć? Question Idea


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 14:53, 16 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Jeśli nie będzie żadnych problemów to dzisiaj wrzucę zmodyfikowany NIS. Potem przyjdzie czas na właściwy kod misji.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 20 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach