Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 15:15, 10 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Owszem trochę czasu stracą, może i masz rację, ale jak już się pokażą z drugiej strony będą strzelały dość długo, aby wykończyć przynajmniej 1/2 - 2/3 eskadry, a takich działek będzie kilka. No i logiczne że nie będą strzelać podczas przemieszczania się z jednej strony na druga. Mobilny będzie właśnie przez te mobilne działka! mniej do wożenia = większa prędkość.

Najlepiej żeby Dolphin się wypowiedział w tej kwestii czy pomysł mu się przyda. A najlepiej będzie jak zrobię szkic i wtedy się zadecyduje czy może być coś takiego czy nie, ale szkicem dopiero w piątek będę mógł się zająć.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 19:19, 10 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Cytat:

- wieżyczka obraca się wokół okrętu (płynny obrót, nie o pewien kąt)
Co rozumiesz poprzez obrót wokół okrętu, bo nie kumam za bardzo... obrót względem osi zamocowania to prędzej


Chodzi mi o ten przeskok z góry na dół i na odwrót. Przeskoku na dzień dzisiejszy nie zrobię, niezbyt się da, można jednak go trochę przerobić. Napisałem, że nie o pewien kąt. Miałem na myśli to, że jeśli przechodzi z góry na dół, bądź, co bądź obraca się wokół pewnej osi o 180°. To jest ten "pewien kąt", a którym mówiłem. Można jednak zrobić inaczej. Wieżyczka będzie bez przerwy korygowała te ustawienie. Czyli jeśli Myśliwce nadlatują z prawej strony i przelatują górą, to wieżyczka najpierw przesunie się po kadłubie tak, aby być skierowana w prawo (nie dół, ani góra, ale prawo) i będzie przesuwała się po szynach przez górę do lewej strony statku tak, aby bez przerwy miała namierzone jednostki sama nie musząc skręcać na boki.

Cytat:
- posiada obrót tylko wokół osi poziomej (ruch w pionie)
Znaczy się jak tylko w pionie... będzie sobie "podrygiwać" i na tym się skończy?


Właśnie przez ten ruch, który wyżej opisałem nie będzie tylko podrygiwać. Jej ruch na boki zastąpi przesuwanie po kadłubie a ruch w pionie będzie wspierany, tak więc z celowaniem nie będzie problemu, tylko czy nie będzie to sprzeczne z twoim konceptem Smile

Cytat:
Tylko o co chodzi z tym zauważeniem wroga?


W Hw2 jest coś takiego jak CODE_RED i CODE_GREEN. Przydatne dwie komendy, jeśli chcesz wprowadzić trochę ruchu do swojego okrętu. Na pewno widziałeś CFR Vaygr w akcji. No i na pewno zauważyłeś, że jeśli stoi bezpiecznie przy matce ma zamknięte luki torpedowe (CODE_GREEN). Natomiast, gdy wróg przybywa, otwiera je (przechodzi w CODE_RED). To jest to "zauważenie wroga". Jeśli chcesz wprowadzić coś a'la chłodzenie sprzętu, czy zabezpieczenie słabych części statku, najlepiej użyć tej opcji. Z zasady tą opcję kontroluje broń, która z tego korzysta (czyli wyrzutnie torpedowe w CFR) i przez czas trwania animacji nie może strzelać, ale chyba można to jakoś załatwić, żeby otwierała się wcześniej Smile .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Śro 19:21, 10 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 20:18, 10 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Jako, iż nie mam ochoty na zabawę z Mayą google sketch up jest w trakcie pobierania razz

A mam w głowie parę pomysłów na 2 krążowniki, DDka, bombera i inta do mojej rasy (chyba, że Dolphin znajdzie dla nich zastosowanie w swoim modzie Rolling Eyes )


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 20:23, 10 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Przydatne informacje Jednak w moim pierwotnym koncepcie raczej ciężko będzie wsadzić szyny po których wieżyczki będą się przemieszczać bleh Chyba że uda mi się lekko zmodyfikować konstrukcję statku na bardziej okrągły. Mogę naszkicować 2 okręty: założenie pierwotne i po zmianach z zastosowaniem prowadnic Ale to zejdzie trochę dłużej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Śro 20:24, 10 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 0:10, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top





Zrobione w google SketchUpie


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 14:47, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Cytat:
Jednak w moim pierwotnym koncepcie raczej ciężko będzie wsadzić szyny po których wieżyczki będą się przemieszczać


To nie muszą być szyny. Możesz zrobić obrotowy moduł, nawet latającą wieżyczkę. Jedyne co musi być zachowane to to, że będzie się ona poruszała po okręgu (jak chcesz zrobić te zastosowane, które chcesz tzn. jedno działko strzelające w każdym kierunku dzięki zmianie swojego położenia)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 20:58, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top



BC plazmowy(to na żółtym tle):

uzbrojony w 2 kinetyczne działka Volcano, 5 działek przeciwmyśliwskich, wyrzytnie bomb plazmowych w szarych częściach pod kadłubem (może za radą Dolphina jeszcze jakieś pulsary na obwodzie)

Interceptor(to na niebieskim tle):

lekka wyrzutnia rakiet, działko przeciwmyśliwskie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Czw 20:59, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 21:25, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top

mam pytanie
czy można zrobić statek w którym jedna ściana jest nietykalna ?

a tak przy okazji te twoje statki chyba nie różnią się wyglądem chyba .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Czw 21:29, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 21:43, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top

po pierwsze : po co?

po drugie : teraz popatrz jeszcze raz:

na niebieskim tle jest jeden statek w różnych pozycjach
na żółtym tle jest drugi statek w różnych pozycjach


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 22:28, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top

no dobra myśliwce nie mają tego szarego chyba działa pod spodem
ale to wszystkie różnice Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 23:23, 11 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Kolejny pomysł - Ion destroyer, w miejscach gdzie zaznaczyłem niebieskim sprayem będą wieżyczki jonowe, wstępny szkic z góry Wink



Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 0:06, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Myślę że do HW trochę mało pasują takie "areodynamiczne" kształty. Ogólnie mało pasują do kosmosu.

A co do niezniszczalnych ścianek. Można położyć modół wyglądający jak pancerz o dodatkowym hp (dużym jeśli chcesz). Ogólnie fajnie gdyby dało się powiązacie takie sprawy z taktyką (obronna-wysunięcie płatów pancerza, ograniczenie siły ognia)...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 0:16, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

mnie pasują twoje statki

a niezniszczalny pancerz mógł by podczas walki osłaniać okręt
ale losowo latający nie daje zbytniej ochrony można zrobić
np.płytę osłaniającą przed ostrzałem atakowanego statku


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pią 15:04, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

teoretycznie dałoby się tak zrobić, np. po to, by uczynić pewną część statku odporną na ogień kosztem braku uzbrojenia w tej części statku Wink

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 15:44, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Kresh ma rację, niezniszczalną płytę można zrobić przez moduł + dużo hp + szybka samo naprawa, nie widzę tylko sensu tworzenia takiej płyty. Okręty się poruszają, wystarczy, że zaatakujesz z innej strony. Chyba, żeby zrobić statki klasy Defender, czyli duży pancerz, słaba siła ognia. Co do aerodynamicznych kształtów... Taidanie się nie liczą?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pią 15:58, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

ani Vaygrowskie lance, fajty...

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 16:07, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

płyta nie musi być duża bo ogień kieruje się zawsze w środek kadłuba wystarczy że się ustawi na drodze pocisków wroga
i minie nie chodzi o ścianę w statku tylko o latającą ścianę


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 17:46, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

kostuchlur napisał:
ogień kieruje się zawsze w środek kadłuba

Nie lekceważ potęgi silnika Hw2. O ile mi wiadomo bronie celują w punkt na jednej ze ścian prostopadłościanu, którego pozycje wieszchołków podane są w 6 zmiennych w danych statku. Nie jestem pewny których broni to dotyczy, ale są takie zmienne to na pewno istnieje coś takiego

kostuchlur napisał:
minie nie chodzi o ścianę w statku tylko o latającą ścianę

Latającą? W których kierunkach miałaby latać?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 18:27, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Tak, współrzędne celu są losowane, zakres losowania podany jest w skrypcie statku, a w skrypcie broni jest ono aktywowane.
Nie trzeba robić samonaprawiającego się modułu, wystarczy niezniszczalny innate.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 18:35, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

u mnie zawsze atakują w środek no chyba że karze atakować moduł

i najlepiej żeby latała w każdym


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 13 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach