Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 17:21, 20 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Cytat:
to się tyczy Rudego najbardziej

Ok, postaram się robić nieco słabsze okręty Razz .


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Śro 18:20, 20 Sty 2010    Temat postu: Back to top

z tą nową rasą to odpuszczę bo przerobić to na "kwadraty'' to lepiej nie wiedzieć co z tego będzie Confused
nie myślcie o tym bo będziecie mieć koszmary

mam za to pomysł na platformę będzie zastępować rafinerię i w dodatku trochę lepiej uzbrojona wystarczy z zabazgranej kartki przerysować na czystą .
spora platforma morze przyjąć sporo zbieraczy
w dodatku jest miejsce na 4 działa kinetyczne (trzeba je wybudować np. za 1000jz za jedne, można zbudować sekcję zbieraczy by móc budować zbieraczy, sekcję myśliwców (buduje tylko tylko przechwytujące)
kosztuje np tyle co lotniskowiec albo i więcej
daję większą ochronę przed chamskimi inaczej tego nie nazwę rajdami na zbieraczy Very Happy
podoba się pomysł Very Happy
link:http://kostuchlur.fotosik.pl/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Śro 22:22, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 23:15, 20 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Pomysł fajny, jednak ktoś cie już prześcignął. Complex 6 Series i w górę, statek Scavenger.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 21:47, 21 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Sad szkoda ,ale napisałeś statek o ja myślę o platformie to chyba co innego Question no nie Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Czw 23:11, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 15:25, 22 Sty 2010    Temat postu: Back to top

niby tak, ale platform się prawie wogóle nie stosuje ze względu na ich silniki jednorazowe, dlatego lepiej stworzyć statek. A jak statek, to już taki jest.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 1:10, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

tiaaa ale zasoby nie kończą się w sekundę a lepiej wysłać średnio uzbrojoną platformę niż lotniskowiec czy rafinerie które jakby to powiedzieć wnerwiają mnie swoim słabym uzbrojeniem i zerową skutecznością na fregaty
W mur lotniskowce mogą zrobić wojska ale zanim to zrobią to częściej zrobią booooom a ta platforma mogła by temu zapobiec nie mówię że zniszczy cała flotę ale ze 4 by mogła
można też zrobić zbiornik paliwa który po przeleceniu np 10000km odpadnie i dopiero w tedy platforma zostanie unieruchomiona (jeśli się da oczywiście) więc nie będzie limitu lotów tylko limit odległości którą morze pokonać
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 10:11, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Po co ruchoma rafineria ma niszczyć fregaty? To rafineria, nie mobilna platforma obronna.
Nie da się zrobić zbiornika paliwa (da się, ale nie zamierzam, bo same błędy z tego wychodzą).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 10:54, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Cytat:
tiaaa ale zasoby nie kończą się w sekundę a lepiej wysłać średnio uzbrojoną platformę niż lotniskowiec czy rafinerie które jakby to powiedzieć wnerwiają mnie swoim słabym uzbrojeniem i zerową skutecznością na fregaty

A możesz wysłać tylko jeden statek obronny? Przecież równie dobrze możesz postawić Lotniskowca ze szwadronem myśliwców i korwet, oraz parę fregat. Możesz nawet Krążownika, jak nie masz limitów, nie widzę w tym problemu.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 10:58, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Zawsze możesz skoczyć BC pomóc rafinerii. Myślę, że raczej nie atakuje się zbieraczy jednostką z generatorem studni.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Sob 15:07, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

apropo,
da się zrobić lance/laser/jon EMP? Gdzieś chyba takie coś widziałem, no ale rzadko bardzo. Fajnie by mieć okręty służące jedynie do wyłączania pobliskich (tych większych freg-bc).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 16:16, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

ja zawsze na zbieraczy wysyłam lotniskowiec z studnią i trochę wojsk to daję trochę więcej czasu na niszczenie zbieraczy zanim przylecą dosyć wolne bc

narysowałem bc rakietowy dla higaran tylko nie wiem czemu ale bardziej pasuje mi do przodków lub bentusi 4 baterie po 8 wyrzutni rakiet 4 działka kinetyczne 2wieżczki jonowe hangar na 10 eskadr i 3 miejsca na moduły do wyboru osłony (jak się da),maskowanie,hiper,wieża kontroli ognia i studnia grawitacyjna

statek silny i bardzo drogi

Wink


dopracuje jeszcze szczegóły


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 17:02, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 16:58, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Wysoka cena za siłę to żaden balans. HW2 opiera się na papier-kamień-nożyce, i tak niech pozostanie.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Sob 17:06, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Wysoka cena za siłę to żaden balans. HW2 opiera się na papier-kamień-nożyce, i tak niech pozostanie.


top o MODzie tylko czytam - ale tu musze napisac - zgadzam sie w 100% Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 17:22, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

1wolny np.jak stocznia
2rakiety strzał co 30sek
3wieżyczki jonowe o połowę słabsze od tych z bc
4słaba obrona przeciw myśliwcom i korwetom (postrzelają sobie trochę ale nie posiada lanc działek itp jedyne co im zagraża to działa 4 kinetyczne ale przy większych ilościach są nieskuteczne)
5 po wyjściu z hiper jest wyłączony 10sek
starczy

rakiety z siłą wystarczającą do zniszczenia bc przy odpaleniu wszystkich na raz
pokona 2 bc ale zostanie mocno uszkodzony
z 3 bc sobie nie po


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 17:24, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Z 3 VBC na raz to nawet Sajuuk ma kłopoty.
Wyłączanie okrętu po skoku uważam za bezsensowne, obniży to zainteresowanie skokami (dlatego nie lubię Sajuuka).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Sob 17:47, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Z 3 VBC na raz to nawet Sajuuk ma kłopoty.
Wyłączanie okrętu po skoku uważam za bezsensowne, obniży to zainteresowanie skokami (dlatego nie lubię Sajuuka).


Sajuuk... jadna z jednostek ktore najprosciej zniszczyc Smile ale nie przy pomocy BC... wystarczy kilka fregat jonowych/cfr i Sajuuk jest bez szans


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 18:09, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Nie lekceważysz czasami potęgi Wielkiego Przodka?
Sajuuk ma 8 szybkostrzelnych i całkiem niezłych pulsarów. 2000 ataku * 0.5 sekundy przeładowania, przy zasięgu 5 km. W kilka sekundy rozwali fregatę. Do tego jeszcze kilka działek przeciwlotniczych, które na fregaty są równie dobre (100 % penetracja przy takim samym ataku).
Chyba, że mówisz o sytuacji zaraz po skoku, wtedy to nie ma znaczenia obrona Sajuuka.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Sob 18:25, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Nie lekceważysz czasami potęgi Wielkiego Przodka?
Sajuuk ma 8 szybkostrzelnych i całkiem niezłych pulsarów. 2000 ataku * 0.5 sekundy przeładowania, przy zasięgu 5 km. W kilka sekundy rozwali fregatę. Do tego jeszcze kilka działek przeciwlotniczych, które na fregaty są równie dobre (100 % penetracja przy takim samym ataku).
Chyba, że mówisz o sytuacji zaraz po skoku, wtedy to nie ma znaczenia obrona Sajuuka.


hmmm... szczerze to mam na mysli Sajuuka z Complex Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 18:31, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Cytat:
hmmm... szczerze to mam na mysli Sajuuka z Complex Wink


Którą wersję masz na myśli? 7? bo w 6 nie było żadnych Sajuuków do budowy.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Sob 18:37, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Rudy napisał:
Cytat:
hmmm... szczerze to mam na mysli Sajuuka z Complex Wink


Którą wersję masz na myśli? 7? bo w 6 nie było żadnych Sajuuków do budowy.

7.4.4 chyba - napewno nie 6.x.x


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 9 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach