Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


MIsja 11 problem

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Homeworld 2 / Kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gość






 PostWysłany: Pią 16:09, 21 Mar 2008    Temat postu: MIsja 11 problem Back to top

WItam drodzy fanowie Homeworlda;)

Mam taki problem w misji 11, mianowicie trzeba tam zebrac 3 czesci rdzenia Saiuka, w tym 2 rdzenie sa w chmurze promieniowania. Trzeba uzyc zbieraczy aby zebrac te kawalki rdzenia, oraz fregaty pola obronnego do chronienia zbeiraczy, i chodzi o to ze nie wiem jak wlaczyc specjalna funkcje w fregatach PO, aby chronily przed tym promieniowaniem, zaznaczam ze specjalny modul w fregatach wybodowalem, prosze o pomoc Smile Wink
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 17:04, 21 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Jaki specjalny moduł? Chyba badanie.
A odpowiedź jest taka: podlatujesz dwiema fregatami do granicy (dosłownie milimetry od niej), dajesz jednemu zbieraczowi rozkaz przechwycenia złomu (drugi czeka w pogotowiu, gdybyś nie zsynchronizował ruchów). Gdy zaczyna mu ubywać hp dajesz pauzę i albo naciskasz T albo szukasz w menu czynności specjalnych (taka błyskawica po lewej stronie HUDa) i wybierasz takie kółeczko otoczone kreskami. Potem dajesz fregatą rozkaz ochrony (G) zbieraczy, wyłączasz pauzę i gotowe Smile.

PS. To nie jest żaden rdzeń Sajuuka, to Pierwszy/Wielki Rdzeń Hiperprzestrzeni, wykuty przez Przodków jak głosi legenda Smile. Nie lubię jak ktoś miesza uniwersum bleh.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 17:05, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 17:53, 21 Mar 2008    Temat postu: Back to top

CHyba nikt nie lubi, to profanacja Wsciekly

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Nie 22:11, 23 Mar 2008    Temat postu: Back to top

A po co aż 2? Smile jedna spokojnie starcza, nawet gdyby zdarzyło się komuś przysnąć to zbieracze spokojnie je wyciągną
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 22:34, 23 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Dwie po to, bo pole jednej sie szybko kończy a nikomu przecież nie chce się czekać aż nowe zbieracze nadlecą w razie awarii.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Nie 22:46, 23 Mar 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Dwie po to, bo pole jednej sie szybko kończy a nikomu przecież nie chce się czekać aż nowe zbieracze nadlecą w razie awarii.


AdiJager napisał:
A po co aż 2? Smile jedna spokojnie starcza, nawet gdyby zdarzyło się komuś przysnąć to zbieracze spokojnie je wyciągną



Dobra synchronizacja (mierna nawet wystarczy) i spx da rade... AdiJager Twoja racja


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 23:07, 23 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Jakoś u mnie jedna nie wyrabia, mimo dobrej synchro bleh.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Pon 15:06, 24 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Z tą misją poradziłem sobie za pierwszym razem. Miałem szczęście co do tego synchra No i duuuużo zasobów.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 15:22, 24 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Aaa i jeszcze jedno:
w tej misji jest BC Vaygrów, i uwaga: jeśli poczekacie to na nim zostanie zbudowany moduł hiperprzestrzenny Smile, wtedy wystarczy wysadzić jednego ze swoich BC i przejąć tego z modułem - efekt: macie możliwość skoków w single.
Chyba, że już o tym wiecie Smile.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 17:07, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Aaa i jeszcze jedno:
w tej misji jest BC Vaygrów, i uwaga: jeśli poczekacie to na nim zostanie zbudowany moduł hiperprzestrzenny Smile, wtedy wystarczy wysadzić jednego ze swoich BC i przejąć tego z modułem - efekt: macie możliwość skoków w single.
Chyba, że już o tym wiecie Smile.


nono ciekawe heh


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Dark
Starszy Marynarz
Starszy Marynarz


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

 PostWysłany: Wto 18:08, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Mam jeszcze jedno rozwiązanie , może trochę takie NOOBOWSKIE , ale jest.A mianowicie kody.Osobiście w Homeworldzie z nich nie korzystałem , ale może ono przydać się tak zwanym "NOOBOM".Nie polecam tego rozwiązania nowym graczom którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Wto 18:13, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Ja kodów nie potrzebowałem. miałem pokaźną sumkę z poprzednich misji;) a tak wogóle to pierwszy raz słyszę o kodach

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 19:46, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Nie ma kodów do HW2, można jedynie edytować pliki misji.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Wto 21:48, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Gash... odrazu kody... co to za przyjemnosc?!
 
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 23:14, 25 Mar 2008    Temat postu: Back to top

Myślę, że już wystarczająco podpowiedzieliśmy koledze co ma robić w 11 misji (swoją drogą, mógłby napisać czy w ogóle to przeczytał - proszę o PW jeśli coś jeszcze należałoby dodać do tematu).

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Homeworld 2 / Kampania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach